چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان هرمزگان، عموم مردم و کارگزاران فرهنگی و اجرایی حج و زیارت استان هرمزگان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

 به گزارش خبرگزاری "حوزه" از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در بیانه ای با تاکید بر اینکه دشمن همواره در تلاش است جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد یا حرکت آن را کُند و از مسیر اصلی منحرف کند، گفتمان انقلاب اسلامی را  مهمترین مطالبه مردمی دانست و تصریح کرد: مردم، رکن کشور و نظام هستند و در جبهه انقلاب باید دیده و صدای آنها شنیده شود، به گونه ای که تبلیغ انقلاب از حنجره مردم بیرون بیاید.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان هرمزگان، معیشت مردم در کنار امنیت، عدالت و رفاه را خواسته اصلی مردم دانست و افزود: دغدغه جبهه انقلاب باید مردم و معیشت آنها باشد.

وی ادامه داد: تا زمانی که ما کاملا تسلیم نشویم، دشمن دست بردار نیست، اما مقاومت و امید و نگاه خوش بینانه به آینده باید گفتمان رایج بشود، زیرا بدون این کلید اساسی، هیچ گامی نمی‌توان برداشت.

حاجبی در پایان ضمن دعوت از  آحاد جامعه علی الخصوص مردم خونگرم و  ساحل نشین خطه نیلگون خلیج فارس و کارگزاران حج و زیارت هرمزگان خواست در این مرحله حساس انقلاب اسلامی تمامی اقشار  وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و با حضور شکوهمندانه و با بصیرت پای صندوق های رای، ضمن دفاع از آرمان های امام راحل رضوان الله تعالی علیه، امام خامنه ای و شهدای میهن اسلامی علی الخصوص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ایران رقم زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha