شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست دختران

حوزه/مشاور حوزوی در جمع دختران و مادران اردکانی گفت: توجه و محبت متقابل والدین به ویژه پدران نسبت به دختران و درک نیازهای آنها، تأثیر بسزایی در رشد اجتماعی آنان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، خانم مریم شیری عصر امروز در نشست تربیتی و سیاسی به میزبانی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها اردکان که با حضور جمعی از دختران اردکانی و مادران، به مناسبت دهه کرامت برگزار شد با اشاره به جایگاه و شخصیت دختران، بیان کرد: توجه و محبت متقابل والدین به ویژه پدران نسبت به دختران و درک نیازهای آنها، تأثیر بسزایی در رشد اجتماعی آنان دارد.

وی تصریح کرد: دختران به آموزش مهارت احتیاج دارند و پدر و مادر نقش بسزایی در شناسایی استعداد و علاقه فرزندان خود دارند، لذا با توجه به پایین آمدن سن بلوغ دختران، از سن هفت سالگی باید دختران را تا حدودی با مسائل بلوغ آشنا کرد.

 شیری در ادامه با اشاره حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: مهمتر از شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و متدین و کارآمد و دارای برنامه خوب و مفید برای کشور است.

وی خاطر نشان کرد: با هدف سرکوبی توطئه دشمنان و برای حفظ استقلال و امنیت کشور همه در روز ۲۸ خرداد به پای صندوق های رأی خواهیم رفت.

از دیگر برنامه های این مراسم که با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، جشن ویژه دختران با اجرای برنامه های متنوع، طنز، سرود، مسابقه و ...بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha