جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 964321
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
آیت الله ناصری پای صندوق رأی در یزد

حوزه/آیت الله ناصری یزدی دقایقی پیش رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی ضامن عزت و سربلندی ملت ایران در سراسر جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ساعتی پیش با حضور در مسجد روضه محمدیه و جوار تربت پاک شهید آیت الله صدوقی(ره)رأی خود را به صندوق انداخت و با خبرنگاران مستقر در شعبه اخذ رأی گفت‌وگو کرد.

 وی با بیان شکر الهی از این که بار دیگر توانسته در این حماسه مردم ایران شرکت کند اظهار داشت: ثواب این را به شهدا و امام راحل تقدیم می کنم و معتقدم که این رأی دادن در نظام جمهوری اسلامی موجب تقویت اسلام و استقلال و عزت کشور می شود.

 امام جمعه یزد تصریح کرد: شرکت در این انتخابات وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است و هر ایرانی که به سرنوشت خود علاقمند و هدفی برای رشد و پیشرفت خود دارد باید برای تعیین سرنوشت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور پرشور در این انتخابات شرکت کند.

آیت الله ناصری یزدی، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند تا با دسیسه های مختلف حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را کمرنگ کنند.

وی حضور مردم در پای صندوق های رأی را مصداقی از وحدت و یکپارچگی ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی خواند و گفت:بر مردم لازم و واجب است با حضور در پای صندوق های رأی و مشارکت در انتخابات نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه یزد با دعوت از همه همشهریان یزدی برای حضور در این انتخابات اظهار داشت: نیامدن پای صندوق رأی و رای ندادن در این انتخابات یعنی بی تفاوتی در برابر دسیسه های دشمن و همراهی با آن ها برای رسیدن به اهدافشان و کسی که این کشور برایش مهم است و عرق به وطن دارد با دشمن همراهی نمی کند.

آیت الله ناصری یزدی اذعان کرد: توان و مقاومت مردم در برابر تحریم ها و دسیسه های دشمنان بالاست و دشمنان، دلشان می خواهد که مردم از پای در بیایند و با حضور نیافتن در انتخابات به این نظام پشت کنند اما غافلند که مردم فهیم ما همواره در صحنه های مختلف و رویدادهای متعدد حاضر شده و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زده اند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha