جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور در پای صندوق‌های رای، اقدامی از جنس کاری است که شهید سلیمانی برای تقویت امنیت کشور انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی صبح امروز با حضور در صندوق اخذ رای آرامگاه بوعلی رای خود را به صندوق اخذ رای انداخت.

امام جمعه همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور چشمگیر کردن در ساعات اولیه رای گیری، اظهار داشت: حضور در پای صندوق‌های رای، اقدامی از جنس کاری است که شهید سلیمانی برای تقویت امنیت کشور انجام می‌داد.

وی با تاکید بر اینکه هر رای تقویت کننده امنیت در عرصه داخلی و بین المللی است، مطرح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، تضمین کننده سرمایه اجتماعی برای دولت آینده است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه مردم از وضع اقتصاد و معیشت موجود به حق گلایه مند هستند، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، راه حل رفع مشکلات، قهر با صندوق نیست بلکه حضور در انتخابات و انتخاب یک دولت جوان حزب الهی است.

وی با اشاره به اینکه همه با هم برای حل مشکلات باید به دولت آینده کمک کنیم، خاطرنشان کرد: دولت آینده مقصر وضع فعلی نیست‌ و لذا مردم با انتخاب خود می‌توانند از بخش امیدواری اجتماعی در جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با دعوت از مردم برای حضور در صندوق های اخذ رای، مطرح کرد: روی کار آمدن دولت بعدی با رای بالا دارای اثرات فراوانی در عرصه دیپلماسی و در جامعه بین‌المللی می باشد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت دولت آینده برای رفع مشکلات، مطرح کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌ها شاهد آغاز یک جشن بزرگ ملی باشیم.

امام جمعه همدان همچنین با تاکید بر نقش جوانان و اهمیت حضور آنان در انتخابات، خاطر نشان کرد: همان طور که حضرت امام در شروع نهضت انقلاب اسلامی، توجه ویژه ای به جوانان داشت، امروز نیز لازم است تا مسئولان به فکر جوانان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha