پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شعبانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در همدان، با تاکید بر اینکه امروز فرصتی برای تغییر در رویکرد ها است، گفت: دولت قوی نیازمند رای بالای مردم است و لذا لازم است مردم در صحنه حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان یکی از مظاهر تقوا را شرکت در انتخابات دانست و اظهار داشت: امروز روز انتخاب دومین مقام اجرایی کشور و مسئول اجرای قانون اساسی است.
وی برخی از صحبت ها در مورد  اختیارات رئیس جمهور را نوعی فرافکنی شمرد و گفت: وضعیت امروز کشور و مشکلاتی که در عرصه اقتصاد و فرهنگی با آن روبرو هستیم به صورت مستقیم مرتبط با مسایل قوه مجریه است.
امام جمعه همدان با اشاره به برخی از مسئولیت ها و وظایف رئیس جمهور، یادآور شد: تصمیمات مدیری که امروز با رای مردم انتخاب می شود در زندگی ۸۰ میلیون نفر اثر گذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه اگر مدیران بیانات رهبر معظم انقلاب نسبت به اقتصاد مقاومتی را جدی می گرفتند، امروز با این مشکلات اقتصادی روبرو نبودیم، یادآور شد: اگر اقتصاد مقاومتی در کشور جدی گرفته می شد با خروج آمریکا از برجام کشور اینقدر آسیب نمی دید.
نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه تصمیمات اشتباه یک مدیر زمینه ساز ایجاد گلایه مندی در بین مردم است، اظهار داشت: کشور برای حل مشکلات نیاز مند مدیری است که در میدان و در کنار مردم حضور داشته باشد تا واقعیت های زندگی مردم را از نزدیک لمس کند.
وی با تاکید بر اینکه امروز فرصتی برای تغییر در رویکرد ها است، مطرح کرد: دولت قوی نیازمند رای بالای مردم است و لذا لازم است که مردم در صحنه حضار شوند.
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بابیان اینکه این آموزه دینی ما است که سختی ها و مشکلات نباید مانع از انجام وظیفه شود، گفت: راه حل رفع مشکلات در بیان حضرت امیر(ع) این است که اگر در جامعه با مشکل روبرو شدیم، باید به سمت وحدت و همکاری با یکدیگر حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه اولین منفعت این انتخابات به مردم بر می‌گردد، گفت: هیچ مسئله ای اراده ملت ایران را سست نخواهد کرد و به کوری چشم دشمن امروز مردم ما حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.
امام جمعه همدان با تاکید براینکه جنس کار امروز و حضور در انتخابات، از جنس کار شهید سلیمانی هاست، یادآور شد: یک رای شما همانند قدمی است که حاج قاسم ها برای امنیت بر می داشتند.
وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات در عرصه برگزاری انتخابات، گفت: بعضی از مشکلات از صبح امروز وجود داشت که الحمدلله برطرف شد و لازم است که در مسأله رای دادن کارهای مردم را تسهیل ببخشند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha