یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
احراز هویت الکترونیکی در انتخابات

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در شعبه‌های پرازدحام به صورت الکترونیکی و دستی در حال انجام است و مقرر شده که درهای شعب رأی‌گیری در ساعت ۱۲ امشب بسته شود و در صورت حضور رأی‌دهندگان، آن‌ها به داخل شعبه هدایت شده و رأی آن‌ها تا ساعت ۲ بامداد اخذ می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، رضا نجاتی، رییس ستاد انتخابات خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشکلات برگزاری انتخابات الکترونیکی در اهواز، اظهارداشت: انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در شعبه‌های پرازدحام به صورت الکترونیکی و دستی انجام می‌شود.

وی افزود: امروز در خوزستان شاهد اتحاد و حضور پرمعنایی از تمام اقوام بودیم و همه اقشار از پیر و جوان در پای صندوق‌های رأی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری حضور یافته و همچنان نیز شاهد حضور گرم آن‌ها هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: زمان رأی‌گیری از ساعت هفت روز جمعه تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: مقرر شده که درهای شعب رأی‌گیری در ساعت ۱۲ امشب بسته شود و در صورت حضور رأی‌دهندگان، آن‌ها به داخل شعبه هدایت شده و رأی آن‌ها تا ساعت ۲ بامداد اخذ می‌شود.

نجاتی ادامه داد: انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در شعبه‌های پرازدحام به صورت الکترونیکی و دستی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموران امنیتی و انتظامی نیز در امر برگزاری انتخابات نظارت کامل دارند، گفت: هیچ موردی خاصی تاکنون در امر برگزاری انتخابات در خوزستان گزارش نشده و مساله‌ای که آن به تأخیر اندازد یا دچار اختلال کند، تاکنون رخ نداده و همه امور با کمک مردم و دستگاه‌های مربوطه به‌خوبی پیش رفته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha