جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حضور مردن قم در انتخابات 1400

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی تصریح کرد: مردم شریف و آگاه کشورمان برای تغییر وضع موجود، اُمیدوارانه در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور یافته و به خلق حماسه ای دیگر پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی لیالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با وجود تلاش همه جانبه رسانه های ضدانقلاب و دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رأی، به لطف الهی مردم ما روز گذشته بار دیگر بصیرت و بلوغ بالای سیاسی خود را نشان داده و با وجود گلایه ها از مشکلات اقتصادی و معیشتی، حماسه ای دیگر خلق کردند که به خصوص موجب حیرت دشمنان و بیگانگان شد.

وی افزود: مردم ما به تعبیر مقام معظم رهبری با این حضور گسترده خود اجازه ندادند که میان آن ها و نظام و انقلاب فاصله بیفتد و به این طریق دشمن به طمع اُفتاده و سوء استفاده کند.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین خاطرنشان کرد: حقیقتاً حضور پرصلابت مردم در این دوره از انتخابات همچون دیگر انتخابات های برگزار شده طی این چهل و دو سال، نشانه آشکاری از وفاداری و پایداری ملت ایران و علاقه عمیق آن ها به انقلاب و رهبری است.

وی افزود: در این شرایط انتظار از رئیس جمهور منتخب می رود که پس از تشکیل دولت یازدهم بر اساس رویکرد انقلابی و حفظ و تقویت منافع ملی در جهت حل مشکلات مردم به خصوص طبقات محروم و مستضعف جامعه، گام های پرصلابتی بردارد و به این وسیله زمینه رضایتمندی مردم و رهبری عزیز را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha