جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری مردم در حماسه ۲۸ خرداد، علی رغم ایجاد یاس و نا امیدی دشمنان، در تاریخ ایران ماندگار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک به آحاد مردم ولایتمدار در خلق حماسه ۲۸ خرداد، بیان کرد: حضور پر شکوه مردم در صحنه انتخابات، نشان از  وفاداری به انقلاب اسلامی بوده که جای شکر گزاری به درگاه پرودگار دارد.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه افزود: افرادی که از سر جهل و با ادبیات دشمن پسند در این ایام به دنبال تضعیف جبهه انقلاب بودند، در حقیقت شمشیر رسانه های عربی را علیه نظام اسلامی تیز کردند.

حجت الاسلام نجادی اظهار کرد: نباید فراموش کرد که نظریه پردازان جبهه دشمن در برهه تبلیغات انتخابات، خود را دلسوز مردم و حامی یک جریان خاص قرار داده، تا با سرباز گیری، پروژه بازی در زمین دشمن و دو قطبی سازی را در داخل کشور هدایت کنند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با استفاده از جریان نفوذ و کسانی که از لحاظ تحلیل مسائل روز درک عمیقی از اهداف دشمن ندارند، حرف خود را می زند و به دنبال اجرای نیات پلید خود از زبان کسانی است که برای چند رأی بیشتر دوقطبی کاذب را ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha