پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آغا سید عابد حسین حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عابد حسین حسینی گفت: نتایج این انتخابات باعث خوشحالی همه مستضعفان جهان شد و این نتایج بارقه امید را برای ما به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسین حسینی امام جمعه حسن آباد سرینگر جامو و کشمیر هند ضمن تبریک به حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران، گفت: نتایج این انتخابات باعث خوشحالی همه مستضعفان جهان شد و این نتایج بعد از یک شب تاریک طولانی بارقه امید را برای ما به ارمغان آورده است.

وی اظهار داشت: امروز مردم ایران بار دیگر نمونه ای از وحدت را از خود نشان داد و به همه دنیا درس سیاست و دموکراسی آموخته است. در این انتخابات، مردم ایران ثابت کرده اند که کشورهای همسایه که شاهزادگان و پادشاهان آن فرقی بین صندوق میوه و صندوق رأی نمی دانند، نادانسته در پی تخریب مردم ایران هستند، در حالی که ولی امر مسلمین، که نائب امام در زمان غیبت کبری است، با اعتقاد به دموکراسی، توانایی برگزاری چنین انتخاب بزرگی را دارد که برای تمامی جهانیان الگویی باشد، مستحق واقعی تبریک این موفقیت بزرگ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن افزود: تردیدی نیست که قدرتهای امپریالیستی تمام تاکتیکهای خود را برای به زانو در آوردن ایران، سردار قاسم سلیمانی و دانشمندان بزرگ این کشور را به شهادت رساندند و سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کردند و حتی در ایران و سراسر جهان جو ناامیدی حاکم شده بود اما به لطف خدا و ائمه معصومین به ویژه به لطف امام زمان عج همه این شگردها به شکست انجامید و برای تغییر این وضعیت فرد مجاهدی فرزانه، متدین و ​​مخلص لازم بود تا طلسم امید جدیدی در کل جهان ظهور کند. رئیس جمهور تازه انتخاب شده دارای همه این خصوصیات است.

وی در ادامه گفت: مردم کشمیر همچنین امیدوارند که رئیس جمهور تازه انتخاب شده ایران تمام تلاش خود را برای یافتن راه حلی مسالمت آمیز برای مسئله کشمیر و تحقق عدالت برای حقوق از دست رفته کشمیری های مظلوم در دادگاه های بین المللی به کار خواهد گرفت. ما امیدواریم که با ریاست وی دوران جدیدی در ایران آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید مظفر مدنی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    بسیار عالی خدا قوت