پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ شخصیت ها و چهره های سیاسی از طیف و جناح های مختلف، در پیام های جداگانه ای، پیروزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شخصیت ها و چهرهای سیاسی کشور در پیام های جداگانه ای، پیروزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی (دامت تائیداته)

انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

همچنین دولت دوازدهم اعلام می دارد که در روزهای پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.

از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران بزرگ را مسالت دارم.

پیام دکتر محمدباقر قالیباف:

بسم الله الرحمن الرحیم

صدیق ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی

با سلام و عرض تبریک میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام

با لطف الهی و هدایت‌های تکلیف‌مدارانه رهبر حکیم انقلاب، ملت سرافراز ایران همچون گذشته افتخار آفریدند و حماسه‌ای دیگر از حضور همگانی خلق کردند. حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی ها از شیوع‌ بیماری کرونا و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود؛ خداوند متعال را بابت این عنایت بزرگ شاکرم و برپایی جشن ملی انتخابات را به همۀ مردم عزیز ایران و خدمت رهبر معظم انقلاب که اصلی‌ترین پاسدار صیانت از حق مردم در تعیین سرنوشت خود بوده و هستند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

همچنین توفیق حضرتعالی در کسب رای اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و معتقد هستم که باور راسخ حضرتعالی به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامۀ درخشان جنابعالی در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین و توفیقات شما در دستگاه قضا که موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد کرد و همچنین اعتقاد حضرتعالی به در اولویت قرار دادن شایسته‌سالاری و مقابله ساختاری با فساد، نوید دهندۀ آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و رساندن کشور به قله‌های پیشرفت و اقتدار و رفاه خواهد بود. ان‌شاءالله.

مجلس شورای اسلامی نیز در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد و امید جدی دارد که در سایۀ هم‌افزایی قوۀ مجریه و قوۀ مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت خالصانه به مردم، پاسداری از خون شهیدان، آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و اجابت امید و انتظار ملت شریف ایران را ذیل توجهات قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌کنم.

پیام علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند آیت‌الله جناب اقای سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به “ریاست قوه قضاییه” توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بی‌تردید، حضور جنابعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضائیه با پشتوانه‌ای ارزشمند سوابق انقلابی و تجربیات قضایی واجرایی، در کنار توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، موجب ارتقاء سطح عدالت اجتماعی و استمرار مسیر مقابله قاطعانه با عوامل خواسته یا ناخواسته ی همراه با جنگ اقتصادی دشمن خواهد شد.

امروز کشور ما برای مقابله موثر با جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگر نیازمند بهره گیری از سرمایه وسرمایه گذاران دلسوز داخلی است و این مهم تنها با فراهم شدن امنیت قضایی و پشتیبانی مستمر از فعالیتهای سالم اقتصادی محقق خواهد شد.

به طور قطع حضور جنابعالی در راس دستگاه قضایی نوید بخش این رخداد به عنوان یکی از ضرورتهای غیر قابل اجتناب امنیت ملی خواهدبود.

فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی کامل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای همکاری با جنابعالی در انجام وظایف و مسوولیت‌های محوله در راستای تحقق اهداف متعالی قضایی تحول در گام دوم انقلاب را اعلام می نمایم

از درگاه خداوند تعالی توفیق و سربلندی روزافزون جنابعالی را در مسیولیت جدید مسئلت دارم.

احمد توکلی، رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت:

سلام و درود خدا بر ملت بزرگوار و قهرمان ایران

 این پیروزی شگفت آور، بر همه اسلام خواهان وطن دوست و وطن دوستان عاقل و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب که با تواضع به خلق، این پیروزی را به دست مردم فهیم، یاری رساندند، و بر رئیس جمهور منتخب، مبارک باد.

یک وجه مهم شکرگزاری جناب آیت الله رئیسی ارجمند بر نعمت خدمت، خدمتگزاری برای همه مردم ایران است.

از یاوران پروپاقرص گرفته تا معترضانی که حتی با صندوق رأی قهر کردند، امروز، روز آشتی است. تنها مفسدان چپاولگر و ناموفق به توبه و جبران که از شفافیت و عدالت می‌گریزند، باید با آمدن شما، بر خود بلرزند.

دیده بان شفافیت و عدالت، در این مسیر، در خدمت دولتی که برای ایرانی قدرتمند، مجاهدت می کند، خواهد بود.

پیام دکتر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب

سلام علیکم

حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.

در این میان نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه‌های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و ... از جمله مهمترین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.

پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.

این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می‌کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاءالله.

 پیام اسحاق جهانگیری:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
باسلام و احترام

توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم. به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان محترم دیگر رای داده اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می‌آیند که ان شاءالله حل مسائل و برآوردن خواسته‌های آنان در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مد نظر قرار گیرد.

از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهادهای کشور مسالت دارم.

پیام محسن مهرعلیزاده:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام؛

موفقیت جنابعالی در رقابت های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم.

امید آنکه با استعانت از درگاه خداوند متعال، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) و دعای خیر، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده های خود در بهبود معیشت، رفاه ، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در کلیه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین المللی موفق باشید.

پیام دکتر علیرضا زاکانی:

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیامهای مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمانهای انقلاب به دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحولخواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشاندهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رئیسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می خوانم.

پیام اینستاگرامی دکتر محمد جواد ظریف:

حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.

اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت‌های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.

 امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.

پیام دکتر علی لاریجانی:

برادر گرامی
حضرت حجة‌الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی دامت توفیقاته.

با سلام و تحیت، پیروزی جنابعالی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می‌گویم.

امیدوارم با توکل بر خداوند و تحت راهنمایی‌های رهبرمعظم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات ملت عزیز موفق باشید.

پیام دکتر حداد عادل:


حضرت آیت‌الله رئیسی
با تقدیم سلام و احترام

اکنون که به لطف الهی و همت و بصیرت ملت ایران در سیزدهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری توفیق یافته‌اید، این پیروزی را که در حقیقت پیروزی ملت ایران است، از سوی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور به جناب عالی تبریک می‌گوید و برایتان از درگاه خداوند کریم در ایفای وظیفۀ سنگینی که بر عهده گرفته‌اید طلب موفقیت می‌کند.

پیام سردار حسین دهقان:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سیدابراهیم رییسی 
رییس جمهور منتخب ملت عزیز ایران

با سلام وتحیت 

ملت بزرگ ایران در پاسخ به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و علی رغم تلاش دشمنان و بدخواهان، دیروز حماسه ای ماندگار خلق کرد و وفاداری و پای بندی خود به آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و میراث داری خون شهیدان عزیز را با حضور پرشور و نشاط در پای صندوق های رای و انتخاب حضرتعالی به اثبات رساند.

این انتخاب و پیروزی را به پیشگاه حضرت حجت (عج) ، رهبری عزیز ، ملت بزرگ ایران ، تمامی دوست داران انقلاب اسلامی و حضرتعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده ، موفقیت و سرافرازی برای شما و همه ی ایرانیان در سراسر جهان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha