جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حضور مردن قم در انتخابات 1400

حوزه/ سقائیان‌نژاد در پیامی از حضور پرشکوه، حماسی و دشمن‌شکن ملت قهرمان ایران اسلامی و به ویژه شهروندان شریف استان قم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی با قدردانی از حضور پرشکوه، حماسی و دشمن‌شکن ملت قهرمان ایران اسلامی و به ویژه شهروندان شریف استان قم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برای منتخبین ملت در ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری،میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر آرزوی موفقیت و توفیق خدمت کرد.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه تعالی
در ۲۸ خرداد امسال، حماسه‌ی سوم خردادی دیگر به زیبایی رقم خورد و خرمشهری دیگر در زیر آتش شدید تبلیغات سوء دشمن فتح شد و این سیلی فراموش ناشدنی بر گوش استکبار نواخته شد و صدای این حماسه وحدت، مستکبران درنده‌خو را در اقصی نقاط عالم متحیر ومتوقف ساخت .
بار دیگر این دانش آموختگان مکتب روح الله، مطیعان مقام عظمای ولایت و سربازان حاج قاسم به‌ خوبی درخشیدند و هجمه‌ی سنگین تبلیغات سوء و منفی دشمنان خارجی و معاندان داخلی برای ناامید سازی و دلسرد نمودن مردم فهیم ایران اسلامی کارساز نگردید زیرا این مردم با هیهات من الذله میثاق بسته اند و به خوبی نشان دادند که با بیگانان در خصوص خطوط قرمز و آرمان های شهدا کوتاه نخواهند آمد .
مشارکت در این صحنه عملیاتی و حماسی و لبیک گویی به تداوم راه شهدا، سرافرازی از آزمایش الهی است که حضور پرشور در انتخابات تجدید عهدی دیگر بود که بحمدالله مردم شریف ایران به ویژه مردم بصیر و آگاه قم باردیگر خوش درخشیدند و جهانیان متحیرانه آنان را به نظاره نشستند.
بی شک مردم به‌خوبی وظیفه خطیر خود را انجام دادند و اینک نوبت منتخب ریاست محترم جمهوری و اعضاء محترم شورای شهر است که وعده های خود را جامه‌ی عمل بپوشند و این مسئولیت سنگین را به‌خوبی محقق سازند .
اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را ازحضور دشمن شکن شما مردم بصیر، مومن و متدین در انتخابات اعلام می‌دارم و از درگاه ایزدمنان موفقیت، پیشرفت و سرافرازی در سایه امنیت، عزت، سربلندی و پیشرفت ایران عزیز اسلامی و شهر نورانی قم برایتان آرزومندم.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد
۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰
شهر مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha