جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

مسئولان نهاد های حوزوی استان آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت لاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت لاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی و حجت لاسلام سید شهاب الدین حسینی پیام تبریک مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان، در پیام های جداگانه انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ ایران را تبریک گفتند.

متن پیام امام جمعه مراغه :

امیدوارم در این کسوت جدید و مسئولیت سنگین شاهد موفقیت‌های حضرتعالی و ارتقای سطح زندگی مردم و شکوفائی بیشتر استعدادهای جوانان ایران زمین باشیم.

اینجانب سربلندی حضرتعالی را در معرض افکار عمومی و موفقیت در جلب توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

متن پیام مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی :

محضر با سعادت حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی دامت برکاته

رئیس‌جمهور منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی

سلام علیکم

موفقیت حضرتعالی در سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، ملت شریف ایران و حضرتعالی تبریک عرض می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و همچنین با تلاش های خالصانه و مجاهدانه در تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و پیشبرد اهداف مد نظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و حل مشکلات معیشتی و فرهنگی مردم، موفق و سربلند باشید.

حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تمام ظرفیت آمادگی خود را جهت تحقق آرمان های انقلاب اعلام می دارد.
و من الله التوفیق

متن پیام مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم و جبهه سپاس بر آستان او می‌سائیم و بر محمد و آل او و انبیا و اولیا و شهدا درود می‌فرستیم که در آستانه میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین رئیس جمهور منتخب ملت با آراء قاطع به پیروزی رسید.

بی شک در گام دوم انقلاب اسلامی، منتخب ولایی ملت بصیر و ولایتمدار به عنوان خادم الرضا (ع) و سرباز ولایت در تحت لوای امام خامنه‌ای عزیز در استمرار خط سیر جهاد و شهادت و مقاومت و مکتب حاج قاسم و انقلاب عظیم امام راحل (ره)، دولت جوان انقلابی و مردمی را در رسیدن به طلوع خورشید ولایت عظمی تشکیل خواهد داد و زمینه ساز وعده قرآنی "وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ" خواهد بود.

این پیروزی را که پیروزی عموم ملت بصیر، آگاه، عزیز و زمان شناس ایران اسلامی است، به محضر قدسی امام عصر (عج) مقام عظمای ولایت، علما و مراجع بزرگوار و قاطبه ملت و منتخب ولایی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمیع تلاشگران عرصه رقابت انتخاباتی تبریک می‌گوییم و مطمئن هستیم که این انتخاب، پایانی برای تفکر لیبرالیستی و غرب گرایی خواهد بود و آغاز تحولی جدید برای پیشرفت و آبادانی و گسترش عدالت، اخلاق معنویت و عقلانیت با دفع ظلم و فساد و تبعیض را در عصر گام دوم، رقم خواهد زد.سید شهاب الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha