پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انجمن صاحب الزمان عج کرگل لداخ

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ صادق بلاغی گفت : مردم ایران بار دیگر با عزم راسخ خود، دشمن داخلی و خارجی را نا امید کرده اند. مردم ایران با شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایمان خود را به نظام اسلامی حفظ کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» انجمن صاحب الزمان عج کارگیل لداخ در پیامی موفقیت ابراهیم رئیسی را به مردم ایران تبریک گفت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ صادق بلاغی رئیس انجمن صاحب الزمان کارگیل هند گفت: مردم ایران بار دیگر با عزم راسخ خود دشمن داخلی و خارجی را نا امید کرده اند. مردم ایران با شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۱۸ ژوئن ایمان خود را به نظام اسلامی حفظ کردند و بار دیگر روند همه نقشه ها و برآوردهای دشمن خارجی و داخلی را تغییر داده اند. و در نتیجه، مردم ایران با بهترین عیدی در دهه کرامت مورد عنایت خداوند متعال قرار گرفته اند.

وی افزود: ضمن تبریک به مناسبت پیروزی آقای سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات با اکثریت آرای مردم به کل مردم ایران بالعموم و به ویژه در خدمت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تازه انتخاب شده سید ابراهیم رئیسی، امیدواریم که در زمان ریاست جمهوری آقای رئیسی شاهد حل مشکلات پیش روی مردم ایران و همچنین تقویت انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha