پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان از حضور پرشور مردم در انتخابات و تلاش‌های طلاب و مبلغات گلستانی در ترغیب و تشویق حضور حداکثری مردم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم حسینی واعظ از آحاد ملت ایران بخاطر حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ و خلق حماسه ای دیگر، قدردانی و از تلاش‌های طلاب و مبلغات حوزه علمیه خواهران استان گلستان به‌منظور ترغیب و تشویق آحاد مردم برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تمجید کرد.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان توطئه های فراوانی را برای تحریم انتخابات و دلسردی  مردم و انجام اقدامات خرابکارانه برنامه‌ریزی می‌کردند، ملت حماسه‌ساز ایران بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور بیش از ۵۰ درصدی در انتخابات سال ۱۴۰۰ حضور پیدا کردند.  

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان ابراز کرد: در این میان، لازم است از طلاب، مبلغان و مسئولان حوزه های علمیه خواهران که همچون گذشته در تمام صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور فعال داشته، و اکنون با اقدامات مختلف مجازی و حضوری در راه تشویق و ترغیب حضور حداکثری مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

خانم حسینی واعظ در پایان، این حماسه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) رئیس جمهور منتخب و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، توفیق خدمت‌گزاری مسئولان کشور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha