جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی و امام جمعه جلفا با صدور پیام های جداگانه از مشارکت مردم شریف استان آذربایجان شرقی در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی و امام جمعه جلفا با صدور پیام های جداگانه از مشارکت مردم شریف استان آذربایجان شرقی در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروز حقیقی انتخابات؛ ملت بزرگ ایران است. مقام معظم رهبری

با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد )ص)  و بهترین درود ها وتحیات وافره به روح مطهر قافله سالارانقلاب شکوهمند اسلامی وبنیانگذار مردم سالاری دینی  حضرت امام خمینی اعلی الله مقامه الشریف ورهروان صدیق امام وقبیله مرد میدان های تکلیف وجهاد وشهادت ، و سلام و دعای خیر ما ، نثار مقدم خلف صالح حضرت روح الله،  امام المسلمین مقام عظمای ولایت وسکاندار کشتی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف ،

 بار دیگر حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سرنوشت مبارکی را برای کشور عزیزمان رقم زد، که اوراق زرین تاریخ این نظام مقدس مشحون ازایثارگری ها وحمایت ها وهمراهی  وپشتیبانی های آنها ست. خداوند متعال را شاکریم که دلها را هدایت کرد و ملت شریف ایران را در آزمونی بزرگ سرافراز نمود و دشمنان خبیث وپلید ایران اسلامی را ناامید و مأیوس کرد. و چراغ امید در دل محرومان و مستضعفان عالم را پرفروغ ساخت. الحمدلله علی نعمائه والشکر علی آلائه

مدیریت حوزه های علمیه  خواهران استان آذربایجان شرقی اساتید ،طلاب و کارکنان مدارس علمیه استان ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدارمیهن عزیز اسلامیمان همچون سایر اقشار امت اسلامی پیشانی شکر برآستان قدسی خدای متعال می ساید و به این نعمت بزرگ شکرگزار است و صمیمانه ترین  اخلاص ها وارادت ها را به محضر مولایمان حضرت بقیه الالله الاعظم عجل الله تعالی فرجه. در این هدایت ها و دستگیری ها، ابراز و به رئیس جمهور منتخب، حضرت آیت ا... رئیسی دامت برکاته تبریک و تهنیت عرض می نماید. امید واثق داریم تعهد و لایت مداری، کارآمدی و سوابق درخشان ایشان در سال های متمادی خدمت و صداقت، نوید بخش آینده ای روشن و امیدبخش برای ملت و کشورمان باشند. ایام عزت و شکوهمندی ملت عزیزمان در سایه سلامتی مقام معظم رهبری مستدام باد.                                              

 مدیریت حوزه علمیه خواهران استان

متن پیام امام جمعه جلفا :

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خداوند قادر و متعال بر ملت بزرگ و سرافراز ایران که تلاش چندین ماهه و رنگارنگ بنگاه های تبلیغاتی خارج و ورشکسته های سیاسی و انحرافی داخل نتوانست عزم ملی آن ها را در خلق پیروزی حماسه ۲۸ خرداد ماه بشکند.

آفرین بر ایمان و انگیزه وصف ناپذیر ایرانیان که به ندای عزّت آفرین رهبر خویش لبیک گفتند.

آفرین بر هوشمندی و بصیرت مردان ، زنان و جوانان ایران زمین، آفرین بر صبوری و بردباری طبقات ضعیف و آسیب دیده ایرانیان معتقد به خدا و آرمان های خدائی انقلاب که با حضور شگفت انگیز خود امید کاخ نشینان و مرفهین بی درد را به یأس و ناامیدی مبدل کردند.

آفرین بر مردم نجیب و آگاه شهرستان جلفا که با حرکت شور انگیز خود خادمان خود را برگزیدند.

اینجانب نیز به رئیس جمهور منتخب حضرت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و منتخبین مردم در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جلفا تبریک عرض میکنم ، همچنین از سایر نامزدهای انتخاباتی که در شور انگیزی عرصه انتخابات مشارکت نمودند نهایت تشکر و امتنان را دارم.

بی شک امروز رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه آحاد ملت بزرگ و شریف ایران است و همچنین منتخبین نیز در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز نماینده همه مردم هستند.

در خاتمه لازم می دانم از همه عوامل برگزارکننده انتخابات کشور بویژه دست اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان جلفا که با تدابیر هوشمندانه زمینه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آرامش و سلامت فراهم نمودند تقدیر و تشکر کنم.

اسماعیل هادوی

امام جمعه جلفا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha