پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم پا مسئول مرکز اسلامی بوئنوس آیرس آرژانتین

حوزه/ رئیس مرکز اسلامی بوئنوس آیرس آرژانتین به مسائل زنان در کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: درغرب با قانونی کردن سقط جنین جاهلیت مدرن شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، چهارمین جلسه ی دوره آموزشی- بصیرتی تحوّلات جهان اسلام، روز دوشنبه ۳۱ خرداد با حضور حجت الاسلام عبدالکریم پاز، رئیس مرکز اسلامی بوئنوس آیرس آرژانتین، با موضوع «گسترش اسلام در غرب و اسلام هراسی در محیط اروپا و آمریکای لاتین»، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه هاجر(س) خمین  برگزار شد. 

رئیس مرکز اسلامی بوئنوس آیرس آرژانتین ضمن مقایسه ایران با کشورهای غربی، افزود: کشورهای زیادی انتخابات ۲۸ خرداد شما را رصد کردند؛ این انتخابات نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بود. این همه مشارکت و امنیت که نظیر آن در کشورهای غربی نیست.

وی تصریح کرد: اسلام از حوزه هی علمیه منتشر می شود و ما وظیفه داریم نگذاریم انقلاب به انحراف کشیده شود..

وی به نابسامانی اوضاع فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در غرب اشاره کرد و افزود: اسپانیا کشور ثروتمندی است که ثروت آن توسط کشورهای غربی مصادره می شود. آرژانتین هم کل محصولات آن را کشورهای اروپایی می برند.

رئیس مرکز اسلامی بوئنوس آیرس آرژانتین به مسائل زنان در کشورهای غربی اشاره کرد و ادامه داد: درغرب با قانونی کردن سقط جنین جاهلیت مدرن شکل گرفته است.

حجت الاسلام پاز در پایان خطاب به حاضران، اظهار کرد: مرد در کنار زن موفق تر است و مدل حاکم در جامعه باید الگو گیری از حضرت زهرا سلام الله علیها باشد. اگر قرار است راه امام(ره) پا بر جا باشد باید ولایت مدار و زیر پرچم ولایت وگوش به فرمان رهبر عزیز باشیم.

در غرب جاهلیت مدرن شکل گرفته است | نظیر انتخابات ایران در کشورهای غربی نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha