شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ رئیس مدرسه عالی برادران جامعة المصطفی العالمیه واحد تبریز از برگزاری مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب این مرکز همزمان با ولادت امام رضا(ع)، در تبریز خبر داد.

حجت ‌الاسلام احمد ذاکری، رئیس مدرسه عالی برادران جامعة المصطفی العالمیه واحد تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » از برگزاری مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب این مرکز همزمان با ولادت امام رضا(ع)، در تبریز خبر داد.

وی ادامه داد: در این مراسم ۲۶ نفر از طلاب غیرایرانی، به دست حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه معمم می شوند. در پاییز سال ۱۳۹۸ نیز ۳۱ نفر از طلاب این مرکز علمی تربیتی به لباس روحانیت ملبس گردیده بودند.

مدیر جامعة المصطفی العالمیه واحد تبریز ، گذراندن حداقل ۱۲۰ واحد درسی در مقطع کارشناسی و حوزوی و طی دوره کاربردی الزامات تلبس را از شرایط لازم برای معمم شدن طلاب المصطفی برشمرد و تصریح کرد: از طلابی که قصد تلبس به لباس مقدس روحانیت را دارند، افزون بر امتحانات ویژه برای اثبات سطح علمی، مصاحبه تلبس نیز گرفته می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مراسم عمامه گذاری طلاب غیر ایرانی، عصر روز چهارشنبه ۲ تیرماه در حیاط جامعة المصطفی العالمیه واحد تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha