سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سلسله نشست‌های

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: سلسله نشست‌های «درس‌هایی از زندگی و سیره علما» ویژه طلاب پایه اول گلستان با معرفی برگزیدگان دوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا جمالی‌زاده، در جمع خبرنگاران بیان کرد: سلسه نشست‌های «درس‌هایی از زندگی و سیره علما» ویژه طلاب پایه اول سطح دو مدارس علمیه خواهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت آفلاین و مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از ۲۰ اسفندماه آغاز شد و ۲۱۰ نفر از طلاب پایه اول مدارس علمیه استان در این نشست‌ها شرکت کردند، افزود: این دوره برای آشنایی و نیاز بیشتر طلاب، تقویت و تثبت علمی رسالت حوزوی در ۱۰ جلسه طراحی شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان، یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست‌ها را  استعدادیابی و سنجش علمی، استقامت و ثبات قدم طلاب در آغاز ورود به حوزه دانست، و افزود: طلاب در هنگام ورود به عرصه طللبگی باید دارای برنامه منظم و مدونی باشند که براساس آن مباحث علمی گوناگونی را یاد گرفته و بتوانند برای جامعه مؤثر باشد.

جمالی‌زاده عنوان کرد: لزوم داشتن برنامه معنوی، تربیتی و اخلاقی، کمال‌خواهی، اخلاص، عبودیت و انس با خدا و ثبات قدم و استقامت در راه طلبگی از مباحث مطرح شده در این دوره بود.

وی اعلام کرد: همزمان با ولادت باسعادت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و به‌منظور بهره‌مندی طلاب از محتواهای ارائه شده، به قید قرعه از سه نفر از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha