سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فراخوان شناسایی استعدادهای برتر موسم به ناب 6 اعلام شد

حوزه/ معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: فراخوان شناسایی استعدادهای برتر، موسم به ناب ۶ اعلام شد.

معصومه ناطقی خمسه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، از برگزاری دوره ششم شناسایی استعدادهای برتر موسوم به ناب ۶ خبر داد و گفت: این طرح در حقیقت برای شناسایی طلاب نخبه و بااستعداد اجرای می شود و شناسایی و پرورش استعدادهای برتر، از دیرباز کانون توجه عالمان بزرگ در حوزه های علمیه بوده است.

وی ادامه داد: پویایی و رشد و بالندگی در جامعه، در گرو بها دادن جدی به نخبگان است و هرگاه آنان کرامت بینند و قدر یابند و بر صدر نشینند، هم خودشان مایه بالندگی بیشتر علم و فرهنگ خواهند شد و هم دیگر پویندگان این مسیر، الگوی روشن فردای خویش را در آنان می جویند و به راه و آینده خود امیدوارانه تر می نگرند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار کرد: با توجه به اجرای پنج دوره شناسایی طلاب استعداد برتر در عرصه های آموزش، پژوهش و تبلیغ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در نظر دارد، به منظور تحقق بخشیدن به تأکیدات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در «استفاده صحیح از ظرفیتهای علمی نخبگان در راستای توسعه همه جانبه کشور» و باهدف برنامه ریزی و سیاستگذاری برای شناسایی، حمایت و ارتقا و توانمندسازی استعدادهای برتر در سطح ملی و فراملی،  ششمین دوره شناسایی استعدادهای برتر را برگزار نماید که ششمین فراخوان شناسایی استعدادهای برتر موسوم به «ناب ۶» در عرصه های آموزش، پژوهش و تبلیغ و امور فرهنگی اعلام شد.

وی افزود: دفترچه ضوابط و شرایط شرکت در این فراخوان به همراه منابع و محدوده های مطالعاتی، کاربرگ ارزیابی صلاحیت های عمومی، توصیه نامه و نمونه گواهی به مدارس سطح ۲ و ۳ و ۴ ارسال شده است و طلاب می توانند با مراجعه به معاونت پژوهش مدارس در این فراخوان شرکت نموده و پس از طی مراحل گزینش مانند ثبت نام و مصاحبه با عنوان «استعدادهای برتر» شناسایی شده و از مزایای مادی و معنوی این امر بهره مند شوند.

ناطقی خمسه در پایان گفت: در دفترچه راهنمای فراخوان، شرایط عمومی و اختصاصی شناسایی استعدادهای برتر به تمام مدارس، اعلام شده است و ثبت نام تا تاریخ ۲۰ تیرماه دارد. ثبت نام طلاب شامل تکمیل فرم ها و بارگذاری مستندات فقط از طریق سایت مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه به آدرس nab. Whc. ir و با لینک https://b۲n.ir/b۵۸۵۲۴  امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha