پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شعبانی

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که دشمن از جنگ روایت‌ها دست برنداشته است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با اتمام انتخابات، کارهای قبلی خود را رها نکردند، بلکه از ساعتی که نتایج مشخص شده تاکنون سعی می‌کنند انتخابات و منتخب ملت را زیر سوال ببرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی، امروز در همایش روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در محل فرهنگسرای الغدیر تبریز که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: انتخابات ۲۸ خرداد به اندازه وقوع انقلاب اسلامی مهم بود و  دشمن تمامی امکانات خود را به کار گرفته بود تا با نا امید ملت ایران برای شرکت در انتخابات، کار را یکسره کند اما به لطف خدا و خون شهدا نتوانست به هدف خود برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در شرایطی که دشمن تمامی امکانات تبلیغاتی خود را به کار گرفته تا انتخابات برگزار نشود، حضور ۴۸ درصدی مردم به اندازه حضور بیش از ۹۰ درصد از آن‌ها برای اصل نظام ارزشمند است.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کردند تا انتخابات برگزار نشود، اما مردم ایران توانستند در زیر این بمباران تبلیغاتی، مشارکت ۴۸ درصدی از خود نشان دهند که معنای زیادی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که دشمن از جنگ روایت‌ها دست برنداشته است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با اتمام انتخابات، کارهای قبلی خود را رها نکردند، بلکه از ساعتی که نتایج مشخص شده تاکنون سعی می‌کنند انتخابات و منتخب ملت را زیر سوال ببرند.

وی اظهار کرد: امروز در خدمت تنها بخشی از افراد گرانقدر و فعالان عرصه مسائل اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی هستیم که در موضوع مواسات و همدلی سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام شعبانی ادامه داد: اکنون اقدامات لازم برای رسیدن به این هدف آغاز شده و حتی موضوع کرونا نیز منجر به تسریع آن شده است. موضوع "تبلیغ اجتماعی" در کشور نهادینه شده که یکی از برکات آن، همایش امروز است.

وی افزود: قطعا نگاه ما به مواسات و مسائل اجتماعی در سازمان تبلیغات، نگاهی متفاوت با رویکرد بهزیستی و کمیته امداد خواهد بود.

در پایان این همایش، از تشکل‌های دینی فعال آذربایجان شرقی در حوزه مواسات و همدلی قدردانی و تجلیل شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha