پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زیرسایه خورشید

حوزه / ابوالشهید حاج خلیل بهمنی، خیر سلامت و مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی و تأمین کننده سالانه گلاب آستان قدس رضوی، تجلیل و تکریم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حاج خلیل بهمنی، خیر سلامت کاشانی خطاب به خادمان بارگاه رضوی که در بهترین آستان و بارگاه نوکری و خدمت می‌کنند گفت: ۵۵ سال است که در خانه اهل بیت(ع) خدمت می‌کند و از این خدمت عزت و آبرو می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سالی پنج تن گلاب ناب قمصر کاشان را از سال ۱۳۴۵ تاکنون به آستان قدس رضوی ارسال می‌کند، افزود: ۴۸۰ بیمار دیالیزی را تحت پوشش دارد.

در شهید بهمنی با یادآوری جشن شب میلاد ثامن الحجج(ع) که هر سال در مسجد امام رضا(ع) با توزیع پنج هزار غذا برگزار می‌کند، اظهار کرد: ۲ سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسم هزینه مراسم جشن را برای جهیزیه ۲ دختر به نام امام مهربانی‌ها پرداخت کردم.

پدر شهید بهمنی همچنین با گرامیداشت یاد و نام همسر مرحومش بانوی خیر مرحومه حاجیه خانم شمسی احمدی که یار و پشتیبان واقعی او در تمام کارهای خیر بود گفت: همسرش تا لحظه آخر با او در انجام کارهای خیر سهیم و شریک بود و حتی برای ساخت مسجد امام حسن(ع) داشته‌های خود را برای ساخت مسجد هزینه کرد.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید نیز با افتخار از اینکه به میهمانی این بیت شهید معظم و میزبانی خیر سلامت کاشانی نایل شدند، گفت: پدر و مادر شهدا اجر و مقام والایی دارند و پیشاپیش شفیع خود را به عالم آخرت فرستادند.

حجت‌الاسلام حسن باقریه یزدی با تاکید بر اینکه خطه کاشان را باید همه خدام رضوی درک کنند، افزود: دارالمومنین کاشان ظرفیت‌های ویژه‌ای با محوریت فرهنگ علوی و عشق رضوی به‌ویژه در عرصه فعالیت خیران دارد.

کاروان زیر سایه خورشید با اعطای قطعه فرش متبرک زیر پای زائران رضوی، از ابوالشهید بهمنی تقدیر کردند و زحمات این پدر شهید را در اهدای گلاب ناب قمصر برای آستان ارج نهادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha