پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجتبی رضایی

حوزه/ مدیر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آغاز ثبت نام اردوی آموزشی مهارتی تربیت مربی ویژه طلاب و فضلای حوزه های علمیه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر افزود: این دوره در قالب سه سرفصل؛ «سبک زندگی»، «مهارت های زندگی» و «آموزش های پیش از ازدواج» به صورت رایگان در شهرستان رامسر برگزار می شود.

مدیر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب با اشاره به شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در این دوره اظهارداشت: «تمام دانش پژوهان مرکز تخصصی امام خمینی(ره) دوره قم و استانها مجاز به ثبت نام اند»، «دانش پژوهان رشته های مشاوره و روانشناسی سایر مراکز تخصصی حوزوی در اولویت بعد قرار دارند و می توانند ثبت‌نام کنند»، «شرکت کنندگان دوره، تعهد اخلاقی به معاونت تبلیغ دارند که در دوره هایی که برای طلاب در شهرستانها برگزار می شود، مشارکت کنند»، «شرکت در دوره رایگان است»، «دوره بصورت مجردی است» از شرایط حضور در این دوره است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: «در صورت انصراف از دوره، فرد، ضامن پرداخت هزینه است و یکسال از اردوهای تابستانی محروم میگردد»، «شرکت کنندگان باید در تمام برنامه ها مشارکت کنند و غیبت، مجاز نمی باشد»، «جهت برنامه‌های تفریحی هم زمان مشخصی درنظر گرفته شده» و «ایاب و ذهاب به عهده شرکت کنندگان می باشد» از دیگر شرایط برگزاری این دوره است.

مدیر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به برخی از مزایای این دوره مهارت افزایی اشاره کرد و گفت: «استفاده بهینه از فرصت تابستان و مهارت افزایی»، «ارائه مدرک معتبر دوره از معاونت تبلیغ حوزه»، «اولویت استفاده از شرکت کنندگان در دوره بعنوان استاد در دوره های آموزشی معاونت تبلیغ در استانها»، «فرصت ویژه جهت تفریح» و «رایگان بودن دوره» از جمله این مزایا می باشد.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: تاریخ برگزاری دوره از ۲۵ تیر لغایت یکم مردادماه و مهلت ثبت نام تا سوم تیرماه خواهد بود، لذا متقاضیان نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره همراه، نام مرکز آموزشی و دوره و شهر محل تحصیل خود را به آیدی @M_T_I_K در ایتا ارسال کرده و حتما کلمه #رامسر را در پیام خودتان قید کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha