جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب

حوزه/ مهلت ثبت‌نام در سطح ۳ رشته فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی در مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب جهت سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ذیل برنامه مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه اقدام به جذب طلبه در سطح ۳ و رشته فلسفه اسلامی به زبان انگلیسی می‌کند.
آموزش فلسفه اسلامی با توجه به نیازهای جهان معاصر، برگزاری بخشی از کلاس‌ها به زبان انگلیسی، بهره‌مندی از اساتید آشنا به فضای بین‌الملل، حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی طلاب و کتابخانه غنی و تخصصی ازجمله مزایای این مرکز است.
علاقه‌مندانی که از شرایط اولیه همچون اتمام سطح دو حوزه، تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی با فلسفه اسلامی برخوردار باشند می‌توانند تا تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ جهت ثبت‌نام به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه به نشانی (https://paziresh.ismc.ir) مراجعه  کرده و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب به نشانی (http://sios.ir) مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۵- ۳۲۹۱۸۱۸۵ تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب از جمله مراکز تخصصی حوزه علمیه قم است که تحت اشراف حیات امنایی متشکل از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم و با ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید پارسانیا فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha