جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید گمنام

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدا ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت (ع) هستند و خانواده های آنان با صبر و استقامت و فدا کردن بهترین دارایی خود در راه انقلاب اسلامی، در اوج ایثار قرار دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی عصر شنبه، در مراسم استقبال از شهید گمنام که در حسینیه سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت: شهدا نعمات و برکات بسیاری را برای کشور داشته اند و موجودیت، استقلال، اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون  شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای گمنام هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور شهدای گمنام در هر شهری دارای برکات معنوی بسیار است. قرآن کریم شهدا را هم ردیف با انبیاء الهی دانسته که دارای مقام شفاعت هستند؛ یادمان شهدای گمنام محلی برای کسب فیض و بالا بردن سطح دینداری مردم جامعه است‌.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: شهدا ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت (ع) هستند و خانواده های آنان با صبر و استقامت و فدا کردن بهترین دارایی خود در راه انقلاب اسلامی، در اوج ایثار قرار دارند.

وی ادامه داد: ناگفته‌ها را از دل دفاع مقدس استخراج کرده و بیان کنیم تا ملت بدانند رزمندگان توانستند در یک جنگ سخت، دشمن تادندان‌ مسلح را با مدیریت جهادی و روحیه (ما می‌توانیم) از پای درآورند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: شهدا بهترین شاخص برای معرفی انقلاب اسلامی به نسل‌های امروزی در عرصه‌های مختلف هستند؛ «ما می‌توانیم» شهدا را به‌عنوان الگو در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به جامعه معرفی کنیم.

یادآوری می شود، مراسم وداع با این شهید گمنام دفاع مقدس شنبه شب در معراج شهدای قزوین برگزار و در روز یکشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شال تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 استان قزوین معطر به شهید گمنام دفاع مقدس شد

ا نتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha