سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به نقش برجسته آستان قدس رضوی در رفع مشکلات محرومان، گفت: در سطح خوزستان طی دو سال اخیر و همزمان با شیوع کرونا یکی از مجموعه‌های برجسته و با نقشی پر رنگ "آستان قدس رضوی" است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی فرد موسوی‌فرد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد کرامت رضوی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اظهار داشت: بحمدالله در حوزه سلامت وضعمان خیلی خوب است و ۷ یا ۸ شهرستان فاقد بیمارستان داشتیم که برای آنها تلاش‌هایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی به لحاظ تجهیزات پزشکی و کادر درمان نوعا از کشورهای دیگری تامین می‌شد اما الحمدالله طی ۴۲ سال اخیر و در عمر با برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی موفقیت‌هایی داشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در سفر اخیر وزیر بهداشت به استان خوزستان نیز وعده های درخصوص تجهیز بیمارستان‌ها و افزایش کادر درمان داده شد.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: ورود آستان قدس رضوی به فرمان رهبرمعظم انقلاب برای رفع مشکلات مردم به ویژه قشر محروم است و در ۱۷ یا ۱۸ استان به ویژه خوزستان مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: در سطح خوزستان طی دو سال اخیر و همزمان با شیوع کرونا یکی از مجموعه‌های برجسته و با نقشی پر رنگ "آستان قدس رضوی" است.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل در سال ۶۰ مبنی بر توجه ویژه به بازسازی یادمان شهدای هویزه، عنوان کرد: در همین راستا تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت این سالگرد در مسیر یادمان، تفاهم نامه ای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اهواز به امضاء رساند تا مرکز درمانی ایجاد کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامدی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    نقش برجسته آستان قدس؟!! مطمئنید؟! ما که مشهد هستیم محرومیت زدایی آستان قدس رو ندیدیم اونوقت شما در خوزستان به نقش آستان قدس پی بردید؟
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      0 0
      خیلی از پروژه‌های محرومیت زدایی توی خوزستان مثل عین‌دو و... با آستان قدس بوده. سوسنگرد، بستان، احمدفداله، اندیکا... تو همه اینها استان قدس حداقل چند‌ده‌تا خونه ساخته
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      خدماتی که آیت الله رئیسی حین تصدیشان کردند متکثر و متعدد بود و در رسانه ها هم منعکس شد بی اطلاعی شما خیلی عجیب است ؟!
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    جنبه سیاسی داشته وگرنه آستان قدس از این کارها نمی کنه. من مشهدم و از نزدیک با امور آستانه آشنایم
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      ترکیب سوء ظن و دروغ بسیار ناشایست است
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    فوتبالیست مرحوم دیه‌گو مارادونا یک بار رفته بود واتیکان و پاپ ازش خواسته بود به خیریه کمک کند. مارادونا گفته بود معنویت نیازی به این همه تجملات و طلا ندارد. اینها را بفروشید و به محرومان کمک کنید.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      البته هدایا و نذرورات رو نمی شود در غیر موردشان مصرف کرد . اگر کسی طلایی داد که مصرف مثلا ضریح یا گنبد شود متولی مجاز به مصرف در مورد دیگری نیست هر چند آن مورد فی نفسه بسیار ارزشمند باشد