یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
جلسه همفکری

حوزه/ جلسه هم‌فکری نیروی انتظامی با طلاب خواهر با هدف اجرای طرح نور به همت مدیریت مدرسه علمیه الزهرا(س) در سالن اجتماعات مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه همفکری نیروی انتظامی با طلاب خواهر با هدف اجرای طرح نور به همت مدیریت مدرسه علمیه الزهرا(س)،امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی موسوی نیا مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش هاست که یکی از این ارزش ها عفاف و حجاب است، حضرت امام خامنه ای می فرمایند: «دشمن برای عفاف و حجاب برنامه دارد ما هم باید برنامه داشته باشیم. ما باید جهاد تبیین کنیم و طرح نور هم یک جهاد تبیین است».

سرهنگ حسن غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: طبق فرموده حضرت امام خامنه ای، بی حجابی حرام شرعی و حرام سیاسی است، موضوع فقط بی حجابی نیست موضوع برگشت به پهلوی است. ایشان مردم، مسئولین و آمرین به معروف و ناهیان از منکر را مورد خطاب قرار دادند که درمورد حجاب برنامه های خود را شروع کنند و یکی از این برنامه ها اجرای طرح نور است.

وی افزود: تأثیر طرح نور را می توان در سطح جامعه دید که وضعیت بهتر شده است، طرح همچنان باید اجرا شود ممکن است در اجرا ضعف هایی باشد اما ما به دنبال رفع همین ضعف ها و کاستی ها هستیم، یکی از اصلی ترین ماموریت های نیروی انتظامی در حال حاضر اجرای طرح نور است.

در پایان طلاب انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند، همچنین سرهنگ غضنفری از حضور طلاب در این طرح تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha