جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حوزه هنری کردستان

حوزه/ حجت الاسلام علی حسینی فر، از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین حوزه علمیه کردستان و حوزه هنری این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی حسینی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: روز گذشته میان حوزه علمیه استان کردستان و حوزه هنری این استان تفاهم نامه مشترک همکاری در بخش‌های  هنری، فرهنگی و... منعقد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان به علل انعقاد این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شاهد فعالیت بسیار خوب و مطلوب حوزه هنری کردستان در سطح استان هستیم به گونه ای که شاخص های هنری و فرهنگی در این خطه نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

این استاد حوزه علمیه، بیان کرد: طبق آخرین آمار بیش از ۵ هزار روحانی از خدمات این مرکز استفاده می کنند که بسیاری از این روحانیون علاقمند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند بدین منظور برای ساماندهی بهتر این امر تفاهم نامه‌ای را با حوزه هنری استان کردستان منعقد کردیم.

حجت الاسلام حسینی فر ادامه داد: در این تفاهم نامه حوزه هنری استان کردستان آمادگی خود را برای برگزاری کلاس های تخصصی در رشته های مختلف هنری اعلام کرده، که این امر تاثیر بسیار مهمی در ارتقای هنری و فرهنگی روحانیون به صورت تخصصی خواهد داشت.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان به برخی از مفاد مهم این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: برخی از مفاد این تفاهم نامه شامل: ایجاد هم افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های هر دو مجموعه در کنار تعامل، همکاری و مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای بهینه برنامه های فرهنگی و هنری، تبادل تجربیات، دانش و اطلاعات، حضور مؤثر و هدفمند طلاب، روحانیون و هنرمندان در جشنواره ها، برنامه ها و مسابقات مختلف هنری، تلاش در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه با بهره گیری هنر دینی می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha