شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: حوزه علمیه خواهران با ۳۲ مدرسه در سطح استان با جمعیت ۷ هزار طلبه که نیمی از آنها فارق‌التحصیل و مابقی در حال تحصیل هستند، شبانه روز برای فراهم سازی مقدمات ظهور امام عصر(عج) فعالیت می کنند و امیدواریم در این عرصه با همدلی شاهد کارهای بزرگتری باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس، عصر امروز در جلسه شورای قرآن و عترت استان فارس، که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهارداشت: به پاس بزرگترین نعمتی که خداوند به شیعیان اعطا فرمود، لازم است شاکر خداوند باشیم، که تنها شریعت شیعه است و توانسته ارتباط میان مخلوق و خالق را توسط امام عصر(عج) حفظ کند.

وی اضافه کرد: باید ارتباط میان غدیر و مهدویت را روزافزون کنیم تا با تعالیم علوی، زمینه ظهور امام عصر(عج) و تمدن مهدوی را ایجاد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی، با بیان اینکه آغاز دهه امامت و ولایت با روز عید سعید قربان تقارن دارد، گفت: باید بتوانیم در این دهه یک مبارزه جدی با نفس داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت باید خود را از برخی حواشی و مسائلی که مانع حضور قلبی در محضر امام عصر(عج) می‌شود، دور کنیم.

وی در پایان بیان کرد: حوزه علمیه خواهران با ۳۲ مدرسه در سطح استان با جمعیت ۷ هزار طلبه که نیمی از آنها فارق‌التحصیل و مابقی در حال تحصیل هستند، شبانه روز برای فراهم سازی مقدمات ظهور امام عصر(عج) فعالیت می کنند و امیدواریم در این عرصه با همدلی شاهد کارهای بزرگتری باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha