پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران به تشریح فعالیت های تشکل های فراگیر رضوان در حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت و گفت: این تشکل ها با هدف تربیت سفیران جهت معرفی حوزه و طلبه تراز انقلاب ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد ادهمی با بیان این که گروه های مختلفی به شکل تشکل فراگیر طلاب در سطح مدارس حوزه های علمیه خواهران فعالیت می کنند، اظهار داشت: برخی از این گروه ها، جهادی، بعضی مراکز نیکوکاری و برخی را نیز دانش آموختگان تشکیل می دهند.

وی افزود: در کنار این گروه ها، روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بهمن ماه ۹۹ همزمان با شروع فصل پذیرش طلاب اقدام به راه اندازی تشکل های فراگیر رضوان کرد که در قالب این تشکل ها، برخی از طلاب مستعد خواهر به عنوان سفیران رضوان در تمام نقاط کشور به معرفی حوزه تراز انقلاب و طلبه تراز انقلابی می‌پردازند.

مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران با بیان این که تشکل های فراگیر رضوان شامل ۴ تشکل «رسانه»، «فضای مجازی»، «خبر و اطلاع رسانی» و «تبلیغ و گفتمان سازی» است، ادامه داد: طلاب خواهر با توجه به توانایی و استعداد خود در یکی از این تشکل ها عضو شده و به عنوان سفیر رضوان مشغول به فعالیت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه هدف حوزه های علمیه خواهران اولا عموم مردم به ویژه جامعه دختران و همچنین اصلاح ذهنیت افراد نسبت به حوزه است؛ ثانیا حوزه باید همه طلاب در حال تحصیل، دانش آموخته و فارغ التحصیل را بعد از جذب حفظ کند و ثالثا مسئولین حوزه نیز جامعه مخاطب هستند که در بحث جذب و حفظ طلاب دغدغه مند باشند.

آقای ادهمی «تداوم ارتباط مستقیم و صمیمانه با کنشگران فعال حوزوی»، «ارتقاء سطح توانمندی‌ها و تجهیز طلاب خواهر»، «شناخت استعدادهای طلاب خواهر»، «بهره بردن از نیروی جوان و خلاق در برنامه‌های آتی مرکز»، «جلوگیری از تشکیلات کلیشه‌ای» و «دسترسی آسان به طلاب» را از اهداف راه اندازی تشکل سفیران رضوان عنوان کرد.

وی در پایان با بیان این که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد هستیم تا جشنی را به صورت حضوری برای سفیران رضوان برتر برگزار و از تلاش های آنها قدردانی کنیم، گفت: سفیران رضوان توجه داشته باشند که فعالیت آنها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و محدود به مدت زمان خاصی نیست؛ لذا سفیران رضوان، منتظر اطلاع رسانی های آتی روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران درباره نحوه فعالیت ها باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha