جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ثبت 41 اثر پژوهشی طلاب حوزه علمیه خواهران بندرعباس در جشنواره علامه حلی (ره)

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس گفت: چهل و یک اثر پژوهشی و ۹ کتاب طلاب این مدرسه در سیزدهمین جشنواره علامه حلی (ره) ارسال شد.

خانم ژاله سالاری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران بندرعباس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان بیان کرد: سیزدهمین جشنواره علامه حلی (رحمه الله) طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) از آذرماه سال گذشته آغاز و خرداد ماه ۱۴۰۰ با ثبت چهل و یک اثر به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: چهل و یک اثر پژوهشی در قالب؛ کتاب، مقاله به این جشنواره ارسال شد که از این تعداد، ۹ اثر در قالب کتب تدوین شده توسط طلاب این مدرسه است.

سالاری اذعان داشت: موضوعات این جشنواره در دو  بخش ویژه و عمومی ارائه شده است که  اکثر طلاب شرکت کننده در این جشنواره در بخش عمومی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: تعدادی از طلاب در کارگاه مقاله نویسی ویژه جشنواره علامه حلی (رحمه الله) با آموزش های کاربردی آقای محمدصادق فاضل، استاد دوره شرکت کردند و پس از تحصیل و کسب مهارت لازم پژوهشی به تدوین مقاله و ارسال آن به این جشنواره اقدام کردند.

خانم سالاری در پایان افزود: طلاب این مدرسه در جشنواره علامه حلی (رحمه الله) سالهای گذشته، برگزیده شدند و همین امر انگیزه مطلوبی برای دیگر شرکت کنندگان در این جشنواره شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha