یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ارسال تجهیزات

حوزه/ مسئول کانون خادم‌یاران رضوی خیریه نذر سلامت امام زمان(عج) گفت: به منظور مبارزه با موج پنجم کرونا محموله ای به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان اقلام پزشکی بهداشتی و درمانی توسط خادمیاران رضوی کانون نذر سلامت امام زمان عجل الله تعال فرجه اصفهان به مناطق کرونایی زاهدان ارسال شد.

سید علی موسوی، مسئول کانون خادمیاران رضوی خیریه نذر سلامت امام زمان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، از ارسال محموله انسان دوستانه تجهیزات پزشکی و وسایل بهداشتی به منطقه کرونایی زاهدان خبر داد و اظهار داشت: این اقلام شامل ۱۳۵ هزار عدد ماسک، ۴۰ عدد کپسول اکسیژن به علاوه ملحقات آن شامل ۱۴۰ عدد مانومتر که جهت بیماران کرونایی برای درمان آنها آماده شده و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال محلول‌های الکل برای ضدعفونی می باشد.

وی اذعان کرد: این اقلام بهداشتی و درمانی برای تحویل به دفتر آستان قدس رضوی زاهدان جهت کمک رسانی به بیماران کرونایی در منطقه زاهدان آماده شده است.

مسئول کانون خادمیاران رضوی خیریه نذر سلامت امام زمان اصفهان اظهار داشت: این اقلام به همت یکی از خیریه‌های مردمی  و توسط تنی چند از خیرین و خادمیاران رضوی در خیریه نذر سلامت امام زمان آماده شده و إن‌شاءالله امروز به منطقه زاهدان ارسال خواهد شد.

موسوی خاطر نشان کرد: ۴۰ کپسول اکسیژن به صورت امانت در اختیار شهروندان قرار می گیرد که بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان درمانگر در منطقه زاهدان بیماران را در منازل درمان کنند و این موج پنجم کرونا را هم با همیاری مردم و خیرین و دعای امام زمان(عج) پشت سر گذاریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha