جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجلس

حوزه / عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذاری زیادی در بسیاری از کشورهای جهان و منطقه داشته است و با محدود کردن شبکه‌های اطلاع رسانی جهان اسلام و ایران نه تنها دشمنان نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند، بلکه مردم جهان مشتاق‌تر می‌شوند تا اخبار و اطلاعات را از رسانه‌هایی همچون «پرس تی وی» دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین عضو کمسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با خبرگزاری حوزه،با اشاره به توقیف دامنه اینترنتی سایت «پرس تی وی» از سوی آمریکا گفت: آمریکایی‌ها با این کارهای خود به دنبال آن هستند که جلوی گسترش تفکر جهادی و انقلابی مسلمانان در جهان را بگیرند. آنان برای رسیدن به این هدف خود از حربه‌های مختلفی استفاده می‌کنند و هر کاری هم که از دستشان برآید در این زمینه انجام می‌دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذاری زیادی در بسیاری از کشورهای جهان و منطقه داشته است و با محدود کردن شبکه‌های اطلاع رسانی جهان اسلام و ایران نه تنها دشمنان نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند بلکه مردم جهان مشتاق‌تر می‌شوند تا اخبار و اطلاعات را از رسانه‌هایی همچون «پرس تی وی» دریافت کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دشمن چیزی جز این اقدامات انتظار نمی‌رود و توقعی جز این نیست که از حربه هایی چون تحریم رسانه ای علیه کشورمان استفاده کنند. سیاست اسلام ستیزی و ایران ستیزی غربی‌ها باعث شده است که دست به این حربه‌ها بزنند و کاملاً مطابق با پروتکل‌های خودشان این اقدامات را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نیک بین تصریح کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است؛ اما موج انقلابی گرایی، اسلام گرایی و ایران گرایی در جهان رو به افزایش است. روزگاری جهان در دو بلوک شرق و غرب خلاصه می‌شد، اما الان بلوک غرب و ایران در مقابل هم هستند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با پرچم انقلاب و اسلام سیاست گذاری می‌کند و دشمنان با این اقدامات خود، چون تحریم رسانه ای راه به جایی نمی‌برند و نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

وی در پایان تاکید کرد: ما هیچگاه متوقف نمی‌شویم و ایرانیان همواره برای بیان دیدگاه ها، اعتقادات و آرمان‌های خود تلاش می‌کنند و نه تنها این راه متوقف نمی‌شود بلکه پرکارتر و بهتر از قبل این مسیر را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha