شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: تحقیق و پژوهش در خصوص دفاع مقدس مستلزم فهم دقیق موضوع، دسترسی به ابزارها و داشتن انگیزه لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست مشترک حجت االاسلام سیدمحمد نبوی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلبه شهید علیرضا عسگری با مدیر و کادر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان عصر امروز برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام سید محمد نبوی توجه و اهمیت دادن به حوزه آثار دفاع مقدس را مهم دانست و گفت: برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا و معرفی به نسل‌های بعدی انقلاب آثار هنری و کارهای ارزشمندی در حال انجام است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج افزود: تحقیق و پژوهش در خصوص دفاع مقدس مستلزم فهم دقیق موضوع، دسترسی به ابزارها و مهمتر از همه داشتن انگیزه لازم است.

حجت الاسلام نبوی تدوین دانشنامه دفاع مقدس را کاری ارزشمند در حوزه دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: توصیف شهدا باید به گونه‌ای باشد تا نسل فعلی که از دوران جنگ تحمیلی فاصله گرفته و نسل‌های آتی که مظاهر زنده دفاع مقدس را نخواهند دید، بتوانند از آن بهره‌های لازم را ببرند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha