پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
20 تیر ماه آخرین مهلت نام نویسی، پذیرش و گزینش اساتید حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: جذب اساتید مدارس علمیه خواهران هرمزگان در شهرهای مورد نیاز تا بیستم تیر ماه مهلت دارد.

خانم معصومه ترکان، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه بیان کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اقدام به فراخوان جذب اساتید نموده است.

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد تا از بین خواهران علاقمند به تدریس ثبت نام بعمل آورد تا در خدمت استعدادهایی باشند که می توانند در عصر حاضر، وجود خود را وقف تعالی ارزشهای اخلاقی و علمی در جامعه سازند و به مسئولیت خویش در قبال حوزه های علمیه عمل نمایند.

ترکان ادامه داد: رشد طلاب و اثرگذاری اخلاقی تربیتی برآنان با پیروی از سنت شاگرد پروری، تربیت علمی و مهارتی طلاب با بکارگیری شیوه ها، فنون و ابزار کارآمد در تدریس، تدریس طبق سرفصل ها و متون ابلاغی و در زمان تعیین شده، انجام ارزشیابی طلاب و ثبت به هنگام نمرات، حضور و غیاب طلاب، تنظیم گزارش رشد و پیشرفت تربیتی و مهارتی طلاب در هر نیمسال بر اساس شاخص های ابلاغی و ارائه به مدیر مدرسه برخی از  وظایف استادان حق التدریس می باشد.

وی به فرایند ثبت نام و گزینش اشاره کرده و تاکید کرد: داوطلبان با مراجعه به سایت مدیریت استان به نشانی (اینــــجا کلیک کنید) و مطالعه دفترچه و اطلاع از ضوابط و مشاهده فهرست رشته و تعداد استاد موردنیاز مدارس استان هرمزگان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان در پایان بیان کرد: داوطلبان متقاضی تدریس، مدارک را تا تاریخ ۲۰ تیرماه به مدرسه انتخابی ارائه نمایند، در غیر اینصورت از فرایند ثبت نام و گزینش حذف خواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha