جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دولت سیزدهم به‌حسب وعده‌های خود باید تمام توان خود را برای تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی بر مبنای منظومه فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در جمع مسئولان استانی، با اشاره به مطالبات مردم از دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت سیزدهم به‌حسب وعده‌های خود باید تمام توان خود را برای تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی بر مبنای منظومه فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم به کار گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا هفت توصیه و مأموریت رهبر حکیم انقلاب همان مطالبات همگانی است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم فقط بیانیه برای قرائت و شرح نیست بلکه باید تبدیل به نقشه راه شود و دولت جدید اولین دولتی است که باید در این مسیر ریل‌گذاری کند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به مطالبات راهبردی از دولت جدید، خاطرنشان کرد: دولت جدید باید عقب‌ماندگی‌های خواسته و ناخواسته و عمدی و سهوی دولت گذشته و دولت‌های قبل را در تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب را در حوزه‌های مختلف پیگیری کرده و عملیاتی سازد.

وی افزود: در این راستا مطالبات کوتاه‌مدت تلاش برای تدوین برنامه هفتم پیشرفت کشور بر مبنای بیانیه گام دوم و سیاست‌های مزبور ابلاغی خصوصاً در عرصه اقتصادی و مطالبات فوری و اولویت‌دار تلاش شبانه‌روزی برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و مقابله با کرونا است.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در این مسیر باید به مواردی پایبند باشد، اضافه کرد: تشکیل کابینه کارآمد، کاربلد، بانشاط، جوانگرا، فسادستیز، دشمن‌ستیز، مردم‌مدار، با لحاظ شایسته‌سالاری انقلابی و سعی تمام در هماهنگ‌سازی ارکان دولت با یکدیگر و دولت با دیگر قوا و ارائه یک الگوی روشن از هماهنگی انقلابی برای خدمت به مردم ازجمله این موارد است.

وی بی‌توجهی به حاشیه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها، تلاش برای التهاب‌زدایی و تنش‌زدایی در جامعه و جلوه‌گر ساختن دولت اخلاق و مدارا در داخل کشور، جهاد خدمت برای اعتمادسازی عمومی از راه اولویت‌بخشی به مشکلات مردم و کوشش برای اجماع سازی نخبگانی از نخبگان دلسوز کشور با سلایق گوناگون و استفاده از ظرفیت ایشان از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود دولت جدید به آن‌ها پایبند باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha