جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تفاهم نامه

حوزه/مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با جهاد دانشگاهی این استان تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، آیین امضای تفاهم نامه میان مرکز خدمات حوزه‌ علمیه با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام محمد جواد جعفری مهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور جهاد دانشگاهی در مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات از جمله مراکزی است که تحت نظر مقام معظم رهبری تاسیس شد.

حجت‌الاسلام جعفری‌ مهر افزود: مرکز خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، معیشت و توانمند سازی در حال خدمت رسانی است.ضمن اینکه قرارگاه حضرت خدیجه(س) که در زمینه خود اشتغالی فعالیت دارد تاکنون توانسته حدود ۷۰ خانواده را حمایت کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از توان و ظرفیت جهاد دانشگاهی در  جهت معیشت و توانمندسازی افزود: در بحث سلامت زوج های نابارور و دندان پزشکی می توان از ظرفیت و توان شما استفاده کنیم.

در ادامه کاظمی بیدک رئیس جهاد دانشگاهی ضمن معرفی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد دانشگاهی در این استان توانسته به سمت صنعتی شدن رفته و با تحقیقات صورت گرفته نیازهای استان شناسایی، مورد مطالعه قرار گرفته و در قالب طرح بیان شده است.

کاظمی با اشاره به بهره‌برداری از مرکز ژنتیک استان خاطرنشان کرد: در بخش ناباروری با اعزام زوج‌ها به مراکز درمان ناباروری استان‌های یزد و تهران و در زمینه‌ های آموزشی می توان به مرکز خدمات کمک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha