پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اهدای شاخه گل توسط خادم‌یاران رضوی به بانوان قمی بمناسبت هفته عفاف و حجاب

حوزه/ گفتمان های عفاف و حجاب ویژه دختران دانش آموز، به همت خواهران طلبه و مبلّغ برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه در هفته عفاف و حجاب برنامه های متعددی برای دختران و بانوان استان برگزار خواهد شد افزود: این برنامه ها با هدف تعمیق و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران و بانوان جامعه برگزار می شود.

وی بیان داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم برنامه های عفاف و حجاب بیشتر در فضای مجازی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری گفتمان های عفاف و حجاب برای دختران دانش آموز در مدارس استان خبر داد و خاطر نشان کرد: گفتمان های عفاف و حجاب برای دانش آموزان در فضای مجازی و با هدف تشویق و ترغیب دختران نوجوان به رعایت حجاب زیر نظر خواهران طلبه و مبلغ برگزار می شود.

عزیزی در پایان از برگزاری نشست‌هایی با موضوعات عفاف و حجاب زمینه ساز آرامش زیبایی، عفاف و حجاب و ازدواج آسان و آگاهانه، عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده و عفاف و حجاب در سیره شهدا خبر داد و گفت: این برنامه ها نیز عمدتا در فضای مجازی و با هدف تبیین و تشریح برکات حجاب در جامعه برای بانوان برگزار می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha