پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه، سازمان تبلیغات و فعالان فرهنگی برگزار شد

حوزه/ اولین نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران، اداره کل تبلیغات اسلامی و فعالان فرهنگی در جهت همکاری و هماهنگی بیشتر در راستای ترویج نقد فرق ضاله در بین مردم با عنوان قرارگاه نقد فرق ضاله، در سازمان تبلیغات شهرستان شوش دانیال(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، اولین نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران، اداره کل تبلیغات اسلامی و فعالان فرهنگی در جهت همکاری و هماهنگی بیشتر در راستای ترویج نقد فرق ضاله به‌ویژه وهابیت، در بین مردم با عنوان قرارگاه نقد فرق ضاله، در سازمان تبلیغات شهرستان شوش دانیال(ع) برگزار شد.

در این نشست که گامی برای تحول است نه شروع، مقرر شد، در ادامه روند کارهای گذشته، این بار کار به‌صورت هم‌افزایی، انسجام و  اتحاد بیشتری در جهت شناساندن ماهیت اصلی فرق ضاله صورت گیرد.

در ادامه این نشست، بر مردمی و محله محور بودن «فرق ضاله ستیزی» تأکید شد؛ به این صورت که هر محله یک رابط و با یک روحانی کار بلد و مسلط به‌عنوان راهنما و پشتیبان در ارتباط باشد، همچنین افراد فعال و سرشناس آنجا را شناسایی و بنیه علمی آن‌ها در جهت نقد فِرَق‌ضاله تقویت شود تا طرح مبارزاتی علیه این فِرَق از خود مردم آغاز و خنثی شود.

از جمله پیشنهادات دیگر در این نشست، گذاشتن دوره‌های فرق شناسی برای فرهنگیان دغدغه مند در جهت آسیب‌شناسی دانش آموزان، برگزاری دوره‌های تخصصی و تکمیلی برای خواهران طلبه، ایجاد وحدت و همدلی در بین مناطق آسیب‌پذیر و برگزاری دوره‌های فرق پژوهی به‌طور مفصل مطرح و تبیین شد.

در پایان با توجه به تلاش فرق ضاله برای حذف مصادر غدیر، مسئولین به اهمیت این روز اشاره‌ کرده و بیان کردند؛ باید شیوه‌های تبلیغاتی در این روز گسترده‌تر از گذشته همچون برپایی جشن‌ها، تزیین هیات ها، مساجد، اطعام به فقرا، توزیع کتاب آداب غدیر،برپایی نقاشی کودکان، طرح گل‌ریزان (آزادی زندانیان)، حل و فصل مشکلات خانوادگی، ایستگاه صلواتی، تجسم سازی (برپایی نمایشگاه)، توزیع کارت‌های غدیر و دیگر آیین‌های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی در دهه غدیریه صورت گیرد تا ولایت‌پذیری که از مهم‌ترین آموزه‌های واقعه غدیرخم است، بیش از پیش درک و لمس شود تا فِرَق‌ضاله خبیث، حکومت دینی و ولایی را که امروز تشیع داعیه‌دار آن است را به چالش نکشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha