پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهربان باشیم

حوزه/ رادیو معارف با اعزام تیم برنامه ساز خود به سیستان و بلوچستان به یاری هموطنان خود می شتابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا در سیستان و بلوچستان، شبکه رادیویی معارف با همکاری جمعیت امام رضایی ها پویش ملی به عشق علی علیه السلام را برای کمک به مردم عزیز سیستان و بلوچستان راه اندازی کرده و در همین راستا با اعزام تیم برنامه ساز «مهربان باشیم» به این استان به یاری هموطنان خود می شتابد.

مجله صبحگاهی «مهربان باشیم» که هر روز صبح ساعت ۶:۴۵ به روی آنتن می رود روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰به این شهر سفر خواهد کرد و با اجرای مشترک «صبح شرقی» از شهر زاهدان این برنامه را تقدیم مخاطبان خود می کند.

این برنامه در این دو روز با این دو پرسش از مخاطبان خود در حمایت از مردم سیستان و بلوچستان تقدیم شنوندگان خود خواهد شد؛ «اگر در محل کار و زندگی‌تون با مشکلی رو به رو باشین بهترین راه برای بیان و طرح مشکل رو چی می دونید» و «یه جمله در حمایت از مردم شریف سیستان و بلوچستان برامون بگین؟».

شنوندگان برنامه «مهربان باشیم» از ساعت ۶:۴۵ می توانند تجربه ها و نظرات خود را با این موضوع با خطوط روابط عمومی رادیو معارف ۲-۳۲۹۱۰۵۵۱ و یا سامانه ۳۰۰۰۰۵۵۳ مطرح کنند.

برنامه «مهربان باشیم» در این روزها به تهیه کنندگی محمدجواد محمدی و اجرای رضا ملایی تقدیم شنوندگان خواهد شد.

شایان ذکر است، علاقه مندان به مشارکت در پویش ملی به عشق علی علیه السلام می توانند از طریق کد دستوری #۸۸۸*۷۸۰* یا با شماره کارت ۵۱۰۲-۱۱۸۶-۷۲۱۱-۵۰۴۱ به هر میزان که تمایل دارند کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha