جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 968736
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
مدینه در غربت

حوزه/ رادیو معارف در ویژه برنامه «مدینه در غربت» به تبیین علل ثبات قدم در راه اهل بیت(ع) در عصر غیبت از منظر امام محمد باقر(ع) می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با شهادت امام محمد باقر(ع)، سید احمد محمودی از پخش ویژه برنامه «مدینه در غربت» در این رسانه دینی خبر داد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف اظهار داشت: این برنامه یکشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۰ از رادیو معارف پخش می‌شود که ثبات قدم در راه اهل بیت(ع) در عصر غیبت با محوریت حدیث امام باقر(ع) محور اصلی این برنامه است.

سید احمد محمودی ادامه داد: اهمیت ثبات قدم و جدا نشدن از دین، علت دشوار بودن ثبات امر اهل بیت(ع) در دوران غیبت و جلوه‌ها و مصادیق ثبات امر اهل بیت(ع) در دوران غیبت در این برنامه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه، گفت: این برنامه از بخش‌های مختلف گزارش، نمایش، روایت، داستان کوتاه، کارشناسی، متن خوانی، ارتباط با شاعر و ارتباط با نویسنده کتاب تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «مدینه در غربت» به همت گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف تولید شده که تهیه کنندگی این برنامه را سیده منیره موسوی و کارشناسی آن را حجت الاسلام عبدالهادی مسعودی بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha