شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه آموزشی

حوزه/ کارگاه علمی پژوهشی بایسته های عفاف در فضای مجازی با حضور آقای دلیریان استاد دانشگاه و کارشناس فضای مجازی در سپاه روح الله شهرستان ساوه در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها این شهرستان و با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، کارگاه علمی پژوهشی بایسته های عفاف در فضای مجازی با حضور آقای دلیریان استاد دانشگاه و کارشناس فضای مجازی در سپاه روح الله شهرستان ساوه در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها این شهرستان، با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در این کارگاه آقای دلیریان به تفسیر آیات حجاب پرداخت و در ادامه مفهوم شناسی عفاف را بیان و حجاب را نتیجه و ثمره عفاف دانست.

وی به تحلیل مبانی اخلاقی در فضای مجازی پرداخت و گفت: داشتن تقوا در همه عرصه های زندگی و همچنین در فضای مجازی موجب عاقبت به خیری و فلاح انسان ها خواهد شد.

دلیریان خاطرنشان کرد: تقوای الهی و حجاب فقط به حضور و دوخته شدن چشم به اندام انسان مربوط نمی شود؛ بلکه حجب و حیا و تقوای الهی در همه حال و همه جا و هر لحظه بایستی رعایت شود، اینکه تصور شود چون در دنیای مجازی هستیم و همه چیز هم مجازی است؛ فکری غلط و اشتباه است؛ چرا که تقوا همیشه تقوا معنا می دهد و روز و شب، ایران و غیر ایران و مجازی یا واقعی برایش فرقی نمی کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha