شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام قدرتی کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری پرشور برنامه های دهه ولایت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان امروز در سومین جلسه کانون مداحان لرستان با موضوع غدیر و محرم که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: برنامه های دهه ولایت و همچنین ماه محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی پرشور و برنامه ریزی شده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال از همه ظرفیت های تبلیغی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ غدیر و همچنین برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) استفاده خواهد شد افزود: برای بهره گیری از این ظرفیت های تبلیغی با برگزاری نشست های متعدد برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه مداحان نیز باید با مطالعه و استناد به منابع دینی و روایی به انجام رسالت خود بپردازند خاطر نشان کرد: برای تحقق این مهم کارگاه‌های دانش افزایی و فن بیان برای مداحان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام قدرتی از رئیس کانون مداحان استان هم خواست نظرات مداحان شاخص را برای برنامه ریزی برنامه های پرشور ماه محرم جمع بندی و لحاظ کند.

در پایان این جلسه اعضای کانون مداحان استان برای برگزاری برنامه های پرشور دهه ولایت و ماه محرم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha