جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پویش بین المللی «غدیر مسیر سعادت»

حوزه/ معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران از راه اندازی پویش بین المللی «غدیر مسیر سعادت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید محمود صانعی اظهار داشت: رویداد غدیر یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ صدر اسلام است که به تعبیر اهل بیت علیهم السلام به عنوان «عیدالله الأکبر» معرفی و همه پیامبران الهی به پاسداشت آن مأمور شده اند.

وی با اشاره به سخن امام صادق(ع) که می فرمایند «یوم الغَدیر عیدُ الله الاَکبر و ما بَعَثَ الله نبیاً الّا عرَّفَه حرمَتَهُ و انَّه عیدٌ فی السَّماء و فی الاَرض»، افزود: معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران در راستای ترویج و زنده نگهداشتن فرهنگ غدیر و همچنین پیروی از انبیا و اولیای الهی، اقدام به راه اندازی پویش بین المللی «غدیر مسیر سعادت» نموده است.

معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: موضوعات این پویش شامل «تبلور غدیر در کلام اهل بیت علیهم السلام»، «حضرت زهرا سلام الله علیها و دفاع از غدیر»، «آشنایی با درس های غدیر، ضرورت جامعه امروز»، «مفهوم شناسی غدیر»، «پاسخگویی به شبهات غدیر»، «رمزگشایی از دسیسه های دشمنان در موضوع غدیر» و «نقش من در ابلاغ پیام غدیر» است.

وی خاطرنشان کرد: در این پویش از تمامی علاقه‌مندان به ارزش های دینی دعوت می شود جهت مشارکت حداکثری مطالب، کلیپ، عکس و ... را در موضوعات اعلامی با هشتگ #غدیر_مسیر_سعادت به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیایی تهیه و در فضاهای مختلف مجازی منتشر کنند تا سهم خود را در احیاء و انتقال معارف و پیام های غدیر ایفاء نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha