جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهین دژ

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ گفت: برای تبیین اهمیت غدیر، برای ۳۰ نفر از طلاب خواهر مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ با همکاری موسسه قرآنی راویان نور دوره یک روزه تربیت مبلغ غدیر برگزار شد.

مرضیه جهانی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی به برگزاری دوره تربیت مبلغ غدیر اشاره کرد و اظهار داشت:  طبق بیان رهبر معظم انقلاب عید غدیر عیدالله اکبر خوانده شده و معظم له در بیانی شیوا عنوان کرده اند که؛ با زنده نگهداشتن غدیر، در یک معنا اسلام زنده نگهداشته می شود و بنابراین برای تبیین اهمیت غدیر، برای ۳۰ نفر از طلاب خواهر مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ با همکاری موسسه قرآنی راویان نور دوره یک روزه تربیت مبلغ غدیر برگزار شد.

وی با تصریح بر این که با توجه به اهمیت فوق العاده غدیر، مبلیغن دین تکلیف بالایی دارند، گفت: هدف از این دوره تقویت بنیه های علمی طلاب خواهر و توانمندسازی آن ها برای تبلیغ و تبیین غدیر و پاسخ به شبهات دشمنان دین در این خصوص است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ تاکید کرد: طبق بیان رهبر معظم انقلاب غدیر محور وحدت شیعه و سنی بوده و  اگر ما بتوانیم حقیقت غدیر را درست درک کرده و تبیین کنیم، می توانیم محور اسلامی با محور غدیر را سامان دهی کنیم و لذا برای این دوره ای که برگزار شد از محضر استاد دخیلی، استاد غدیر شناسی استفاده کردیم تا روشها وکارهایی را که موجب افزایش مهر ومحبت و وحدت در ایام ولایت بین مسلمین می شود، برای طلاب تبیین کند.

 وی در پایان گفت: این دوره یک روزه به مدت ۷ ساعت در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شاهین دژ باهمکاری موسسه قرآنی راویان نور با حضور ۳۰ نفر از طلاب خواهر برگزار شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha