یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ خدمت رسانی طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان به بیماران کرونایی

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۰، کرونا سه خانواده را در این استان عزادار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم امروز در گزارشی با اشاره به آخرین وضعیت کووید ۱۹ در قم، افزود: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۰، ١٠٧ نفر با علایم ابتلا به کرونا پذیرش و از این تعداد ٨۴ نفر بستری شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ٨٠ بیمار بهبود یافته نیز مرخص شدند، اظهارکرد: در حال حاضر ٣٨۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که ۶۴ نفرشان بدحال هستند.

قدیر ادامه داد: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۰، یک هزار و ٢٣۵ تست از شهروندان قم گرفته شده است که ٣٨۶ مورد مثبت بوده است.

به گفته وی، تاکنون ٧١ هزار و ۵٣٧ دوز واکسن کرونا به شهروندان قم تزریق شده است.

لازم به ذکر است، وضعیت کرونایی استان قم که از ۲۷ خردادماه پس از ۴۰ روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha