چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست بزرگان و شیوخ عشایر عرب خوزستان با محوریت "آب و کشاورزی"

حوزه/ نشست برخی از بزرگان و شیوخ عشایر عرب خوزستان با محوریت "آب و کشاورزی" در حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست برخی از بزرگان و شیوخ عشایر عرب خوزستان با محوریت "آب و کشاورزی" در حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست جمعی از عشایر دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کرده و در بخش‌های مختلف نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان آب و برق استان، مدیرکل محیط‌زیست خوزستان و مدیرعامل شرکت آبفا استان به سخنرانی و ذکر نکات حائز اهمیتی پرداختند.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز بر پیگیری مطالبات مطرح شده از سوی مسئولان کشوری و استانی تأکید کرد.

نشست برخی از بزرگان و شیوخ عشایر عرب خوزستان با محوریت "آب و کشاورزی" در حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد و باحضور مسئولان استانی برای چندمین بار است که برگزار می‌شود و در راستای بازدیدهای میدانی از مناطق هدف صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha