شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 968432
۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کتاب مسیح اسلام

حوزه/ در آستانه عید غدیر، کتاب مسیح اسلام که به صورت گام به گام و در قالب روایات و داستانک و با بیانی ساده و قابل فهم به بیان فضائل مولا علی علیه السلام در منابع اهل سنت می پردازد، روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی قهرمانی نویسنده ای است که با تسلط و مطالعه دقیقش بر منابع دست اول تاریخی، روایتی داستانی و خوش خوان برای عموم مردم از تاریخ اهل بیت(ع) ارائه می کند.

«فاطمه علی است»، (کتابی داستانی در حوزه سبک زندگی)، تجربه ای خوب و دلنشین قهرمانی با انتشارات کتاب جمکران بود؛ کتابی که با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو و ۳۰ هزارمین نسخه آن به چاپ رسید.

علی قهرمانی و کتاب جمکران در آستانه عید غدیر، «مسیح اسلام» را رونمایی و روانه بازار نشر کردند.

این کتاب ۲۰۰ صحفه ای حاصل تلاش چندین ساله نویسنده و مطالعه، تحقیق و پژوهش او از ۳۰۰ منبع اهل سنت بوده است.

«مسیح اسلام» عرض ارادتی محققانه و ادیبانه به ساحت مولا امیرالمومنین علیه السلام و ذکر فضائل وصی رسول خدا در منابع اهل سنت است.

در مراسم رونمایی این اثر ارزشمند که سه شنبه و در مسجد مقدس جمکران و با حضور حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی  برگزار گردید، حجت الاسلام علی قهرمانی با اشاره به ویژگی های مسیح اسلام گفت: این کتاب به خرده روایت های داستانی مربوط به دوران صدر اسلام می پردازد؛ به دوران محمد(ص) و علی(ع)؛ زمانی که علی سیزده ساله به عنوان جانشین محمد نبی (ص) انتخاب می شود و بیست سال بعد در غدیر خم و حجة الوداع، نبی مکرم اسلام رسالتش را با خبر جانشینی آن حضرت تکمیل می کند.

این کتاب به صورت گام به گام و در قالب روایات و داستانک و با بیانی ساده و قابل فهم به بیان فضائل مولا علی علیه السلام در منابع اهل سنت می پردازد.

خوانش بخش هایی از کتاب توسط مداح گرانقدر حاج عباس حیدرزاده و شاعران آیینی سید جواد شرافت و سید احمد علوی از دیگر بخش های مراسم رونمایی مسیح اسلام بود.

همچنین مراسم جشن امضای کتاب با استقبال بسیار خوب زائران و علاقه مندان برگزار گردید و حاضران به تبادل نظر و گفتگو در خصوص مسیح اسلام با نویسنده پرداختند.

گفتنی است این کتاب در ۲۰۰ صفحه و با دو جلد شومیز و سخت و با قیمت ۳۰ هزار تومان روانه بازار گردید.

گفتنی است که این اثر در ایام عید غدیر با ۳۰% تخفیف در سایت کتاب جمکران عرضه گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha