چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رؤیا دهقانی

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد، از ارسال ۶۲۱ اثر پژوهشی طلاب خواهر این استان، به سیزدهمین جشنواره علامه حلی(ره) خبر داد.

خانم رؤیا دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به ثبت ۵۲۰ اثر پژوهشی در دوازدهمین جشنواره علامه حلی در سال گذشته، اظهارداشت: ۶۲۱ اثر پژوهشی طلاب خواهر این استان، به سیزدهمین جشنواره علامه حلی(ره) ارسال شد.

وی افزود: فراخوان سیزدهمین جشنواره علامه حلی، از بهمن ماه سال گذشته آغاز و در تیرماه ۱۴۰۰ با ثبت ۶۲۱ اثر از سوی طلاب مدارس علمیه خواهران استان یزد به پایان رسید که در این دوره نسبت به سال گذشته ۱۰۱ اثر بیشتر بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد اذعان داشت: موضوعات این جشنواره در دو بخش ویژه و عمومی ارائه شده که اکثر طلاب شرکت کننده در این جشنواره، در بخش عمومی شرکت کردند و این آثار، در قالب پایان نامه و مقاله به این جشنواره ارسال شد.

خانم دهقانی فیروزآبادی در پایان گفت: اثرهای پژوهشی طلاب برای ارزیابی خدمت اساتید ارزیاب ارسال شده و امسال برای اولین بار جشنواره مدرسه‌ای برگزار و از برگزیدگان توسط مدرسه تقدیر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: بانوان پژوهشگر طلبه یزدی بتوانند مانند سال های قبل در سیزدهمین جشنواره علامه حلی(ره) بدرخشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha