جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم وداع با شهید گمنام در مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج

حوزه/مراسم وداع با شهید گمنام در مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه و مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج مراسم وداع با پیکر شهید گمنام، مصادف با شب شهادت امام محمدباقر(ع) در مدرسه علمیه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) یاسوج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام بهشت، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیش از انقلاب و در نهضت امام خمینی نیز حماسه ها آفریده، اظهار کرد: مردم این استان همواره در صف اول مجاهدت قرار داشته‌ و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: از نوجوان ۱۲ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله از این استان در دفاع مقدس حضور داشتند که این حضور یادآور رشادت های صدر اسلام و مجاهدت یاران پیامبر و ائمه اطهار است.

حجت‌الاسلام بهشت، در این آیین با اشاره به استقبال تاریخی مردم استان در شهرها و بخش‌های مختلف از شهدای گمنام اظهار کرد: شاید در هیچ کجای کشور صحنه‌هایی به مانند استقبال حماسی مردم در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد از فرزندان حضرت روح الله دیده نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدای گمنام در هر منطقه موجب برکت و عزت شده‌اند، یادآور شد: شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما در هر زمان نیازمند شهدا هستیم.

مدیر مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) خاطرنشان کرد: شهدا بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha