جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 968917
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا به همراه جمعی از مسئولین با خانواده شهید محمد محمد خانی از توابع آراسنج دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید محمد محمد خانی گفت: داشتن روحیه ایستادگی، مقاومت و جهاد که پیام خون شهدای ماست، آینده کشور ما را تضمین می‌کند و دشمنان انقلاب و مردم ما تلاش می‌کنند با ایجاد شبهه به شکل‌های مختلف این روحیه را در جامعه ما تضعیف کنند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مسئولیت خود را در برابر شهدا انجام دهیم و شرمنده خانواده این عزیزان نباشیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: آرامش و امنیت ما مرهون تدابیر حکیمانه امامین انقلاب و ثمره خون شهدای عزیز است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: دشمنان دین و انقلاب همواره تلاش کرده‌اند از طریق ترور و ایجاد آشوب مردم را از مسیر حمایت از انقلاب اسلامی منصرف کنند، اما خون شهیدان ما همواره موجب بیداری ملت و تقویت روحیه جهاد و مقاومت آنان شده است.

وی ادامه داد: رزمندگان و شهدا جوانانی بودند که نفس مسیحایی امام راحل در آن‌ها دمید و متحول شدند و بسیاری نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی اظهار کرد: امروز و در سایه عظمت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اگر پهپادهای فوق پیشرفته آمریکایی ذره‌ای از مرز هوایی منحرف شوند، منهدم خواهند شد.

پیام خون شهدا؛ ایستادگی در برابر ظالم است

پیام خون شهدا؛ ایستادگی در برابر ظالم است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha